week 3 :) - Reisverslag uit Malta, Malta van Laura Timmermans - WaarBenJij.nu week 3 :) - Reisverslag uit Malta, Malta van Laura Timmermans - WaarBenJij.nu

week 3 :)

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 September 2017 | Malta, Malta

Hallo allemaal,
Helaas konden we afgelopen weekend niet naar de strandjes toe, door dat het te bewolkt was. Dus we moesten iets anders bedenken, zo zijn we zaterdag lekker gaan winkelen in een winkelcentrum in Sliema en zijn we daarna doorgegaan naar Mdina, de oude hoofdstad van Malta, ook wel stille stad genoemd. Mdina was heel erg mooi, je kunt het een beetje vergelijken met een doolhof, je loop een brug met een poort over en je bent binnen, binnen zijn allemaal kleine straatjes en al die straatjes komen uiteindelijk weer op hetzelfde uit. Savonds lekker op stap gegaan in Paceville, en zondag was het regen regen regen en nog eens regen hier op Malta....
Toen het savonds gelukkig een beetje opgeklaard was hadden we toch maar besloten om nog iets te gaan doen, en zijn we lekker wezen uiteten in Sliema met een drankje na.
Maandag begon de "werk" week weer.. als het goed is was het de laatste week op stage waarin we ons zelf moeten vermaken met bijvoorbeeld puzzel boekjes, want vanaf volgende week woensdag komen de cliënten en kunnen we echt beginnen met het uitvoeren van activiteiten.
Vandaag was dan ook de laatste dag dat we maar een halve dag hebben want vanaf maandag krijgen we "hele" dagen, ofja wat hier Malta een heledag is. Dit hebben we samen met alle collega's van de instelling gevierd met een VRIJMIBO (vrijdagmiddagborrel)!!

Wat ons dit weekend gaat brengen is nog maar de vraag, maar stil zitten doen we hier niet!

Een fijn weekend,

-xxx-
Laura

Laura

Hallo, Voor mijn opleiding maatschappelijk zorg, op ROC de Leijgraaf Veghel, ga ik stage lopen op Malta. Ik ga stage lopen bij "agenzija zghazagh", dit is een instelling met jongeren die zijn mishandeld, misbruikt en/of verslaafd zijn geweest, je kunt het dus een beetje vergelijken met de Nederlandse GGZ. Agenzija Zghazagh is in het plaatsje Santa Venera. Verder heb ik een kamer in een plaatsje verder, Msida. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen op Malta. -xxx- Laura

Actief sinds 03 Sept. 2017