reisverslag week 4-5 - Reisverslag uit Malta, Malta van Laura Timmermans - WaarBenJij.nu reisverslag week 4-5 - Reisverslag uit Malta, Malta van Laura Timmermans - WaarBenJij.nu

reisverslag week 4-5

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 Oktober 2017 | Malta, Malta

Hallo!
Ondertussen ben ik alweer 5 weken op Malta, vorige week geen tijd gehad om een verslag te schrijven omdat ik het druk had met het navigeren door Malta, maar vooral te druk had met vakantie vieren!
Want in Nederland is het nu herfstvakantie, maar ik had vorige week een weekje vrij, omdat toen mijn ouders naar Malta kwamen!

Ze kwamen 4 oktober aan in Malta, dit was niet de mooiste dag... er was een onweerstorm, en veel vliegtuigen mochten niet op malta landen vanwege het weer.. gelukkig die van mijn ouders wel, alleen stonden we de eerste paar dagen wel tot onze enkels in het water...

Hierna werd het weer gelukkig beter en kon ik ze dit mooie eiland laten zien, we hebben alle hoogte puntjes bekeken! Valletta, Mdina, van het noorden tot weer terug naar het zuiden. Bij alle Bay´s (strandjes) een kijkje wezen nemen maar vooral veel plezier gehad! en veel bijgekletst!

Nu is het nog iets minder dan 2 weken wachten tot er twee vriendinnetjes komen!

Ik overleef het hier wel! ohja, en stage word ook al iets beter, we hebben langere dagen en mogen al iets meer doen dan alleen administratie klusjes. En het belangrijkste is dat de probleemjongeren er zijn! Zo ben ik afgelopen vrijdag met deze jongeren gaan kamperen, en hebben we een kampvuurtje gemaakt en gebbq't.

-xxx-
Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hallo, Voor mijn opleiding maatschappelijk zorg, op ROC de Leijgraaf Veghel, ga ik stage lopen op Malta. Ik ga stage lopen bij "agenzija zghazagh", dit is een instelling met jongeren die zijn mishandeld, misbruikt en/of verslaafd zijn geweest, je kunt het dus een beetje vergelijken met de Nederlandse GGZ. Agenzija Zghazagh is in het plaatsje Santa Venera. Verder heb ik een kamer in een plaatsje verder, Msida. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen op Malta. -xxx- Laura

Actief sinds 03 Sept. 2017
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 8415

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 December 2017

Malta stage

Landen bezocht: