nieuwe update - Reisverslag uit Malta, Malta van Laura Timmermans - WaarBenJij.nu nieuwe update - Reisverslag uit Malta, Malta van Laura Timmermans - WaarBenJij.nu

nieuwe update

Door: laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 Oktober 2017 | Malta, Malta

Hallo allemaal,
Deze week heb ik niet zo'n bijzondere dingen gedaan of meegemaakt, al is er op Malta zelf wel iets gebeurt, wat zelfs het Nederlandse nieuws gehaald heeft. Een bekende journaliste die is opgeblazen in haar auto. Malta wordt als corrupt land beschreven in de Nederlandse krant, maar hier merken wij "de nederlandse stagiaires" niet veel van! Malta is voor mij nog steeds hetzelfde als voorheen. Ik heb veel de vraag gehad of ik mij nog veilig voel.. Ja want meer dan de nieuwsberichten maken krijgen wij niet mee.
Ik vermaak mij dus nog steeds prima hier op dit mooie eiland! En kom de komende 2 maanden dus nog niet terug naar het kikkerlandje waar ik mijn winterjas al aan moet.. terwijl ik hier nog lekker in een shirtje rond kan lopen (of nog lekker zwemmen in de zee).

Maaaaaar....
Nu geeft ik jullie al een aantal weken updates van hoe het met mij gaat hier in Malta!
Nou is mijn vraag, Hoe is het met jullie?
Ik zou het leuk vinden om mijn slaapkamer muur vol te hangen met kaartjes uit Nederland!
Dus stuur me een kaartje met de laatste updates vanuit Nederland! :)

Mijn adres:
43 Don Bosco
Our lady of sorrows
HMR1233, Msida
MALTA

-xxx-
Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hallo, Voor mijn opleiding maatschappelijk zorg, op ROC de Leijgraaf Veghel, ga ik stage lopen op Malta. Ik ga stage lopen bij "agenzija zghazagh", dit is een instelling met jongeren die zijn mishandeld, misbruikt en/of verslaafd zijn geweest, je kunt het dus een beetje vergelijken met de Nederlandse GGZ. Agenzija Zghazagh is in het plaatsje Santa Venera. Verder heb ik een kamer in een plaatsje verder, Msida. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen op Malta. -xxx- Laura

Actief sinds 03 Sept. 2017
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 8412

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 December 2017

Malta stage

Landen bezocht: