we zijn alweer op helft! - Reisverslag uit Malta, Malta van Laura Timmermans - WaarBenJij.nu we zijn alweer op helft! - Reisverslag uit Malta, Malta van Laura Timmermans - WaarBenJij.nu

we zijn alweer op helft!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

31 Oktober 2017 | Malta, Malta

Hallo allemaal,
We zijn alweer 52 dagen op dit mooie eiland, dit wil dus zeggen dat ik over 53 dagen alweer terug naar het koude kikkerlandje kom... :(

Wat heb ik deze week gedaan, doordeweeks gewoon stage.. maar in het weekend natuurlijk goed gefeest! En feest was het! dit weekend waren er namelijk twee vriendinnetjes van mij langs! Wat was het fijn om jullie weer te zien, goed veel bijgekletst maar vooral goed gefeest!

Vrijdags kwamen ze aan! toen moest ik savonds nog even naar stage voor een helloweenfeest, en daarna gingen we zelf op stap!
Zaterdags zijn we naar Valletta gegaan en hebben we daar beetje rond gewandeld, en lekker op een terrasje gezeten en savonds lekker opstap.
Zondags hebben iets heeeeeeel leuks gedaan, we zijn naar de dierentuin geweest of ja hier in malta lijkt het vooral op een kinderboerderij met een paar tijgers, 1 zebra en 1 aap.
maar het was zo leuk omdat we met baby tijgertjes hebben geknuffeld!!!
Zondag avond was het beerpongen! Dit deden wij natuurlijk in stijl als echte Rebelse Powerrangers!
Gister was ik gelukkig nog vrij en hebben we het afgesloten, met een eigen bedachte kroegentocht en zoals we eigenlijk gepland hadden zonder alcohol maar gewoon verschillende terrasjes.

Alleen konden we de pinkpanters niet zomaar vergeten dus met die cocktails, waar we vrijdag mee begonnen zijn hebben we dit super gezellige weekend ook maaar afgesloten!

-xxx-
Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hallo, Voor mijn opleiding maatschappelijk zorg, op ROC de Leijgraaf Veghel, ga ik stage lopen op Malta. Ik ga stage lopen bij "agenzija zghazagh", dit is een instelling met jongeren die zijn mishandeld, misbruikt en/of verslaafd zijn geweest, je kunt het dus een beetje vergelijken met de Nederlandse GGZ. Agenzija Zghazagh is in het plaatsje Santa Venera. Verder heb ik een kamer in een plaatsje verder, Msida. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen op Malta. -xxx- Laura

Actief sinds 03 Sept. 2017
Verslag gelezen: 849
Totaal aantal bezoekers 8413

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 December 2017

Malta stage

Landen bezocht: