alweer 8 weken op malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Laura Timmermans - WaarBenJij.nu alweer 8 weken op malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Laura Timmermans - WaarBenJij.nu

alweer 8 weken op malta

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 November 2017 | Malta, Malta

Hallo allemaal,
Ondertussen zijn er alweer 8 weken voorbij gevlogen op Malta! Helaas is het minder zonnig op dit mooie eiland.. de komende weken wordt er namelijk storm verwacht.. en dit heb ik vandaag al meegekregen!

Ik was op stage bezig met een buitenactiviteit op zo'n 20 min loopafstand van mijn stage locatie, toen het er in eens met bakken uitviel.. dat het ongeveer 5 minuten duurde voordat je kon zwemmen in de straat..

Maar zolang de zon er is, en de wolken een beetje open trekken is het alsnog rond de 20 graden overdag. Dus eigenlijk heb ik niks te klagen.

Verder zijn we weer bij het weekend aangekomen en gaan we natuurlijk weer lekker een paar drankjes en dansjes doen!

Fijn weekend!

-xxx-
Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hallo, Voor mijn opleiding maatschappelijk zorg, op ROC de Leijgraaf Veghel, ga ik stage lopen op Malta. Ik ga stage lopen bij "agenzija zghazagh", dit is een instelling met jongeren die zijn mishandeld, misbruikt en/of verslaafd zijn geweest, je kunt het dus een beetje vergelijken met de Nederlandse GGZ. Agenzija Zghazagh is in het plaatsje Santa Venera. Verder heb ik een kamer in een plaatsje verder, Msida. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen op Malta. -xxx- Laura

Actief sinds 03 Sept. 2017
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 8410

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 December 2017

Malta stage

Landen bezocht: