eerste indrukken van Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Laura Timmermans - WaarBenJij.nu eerste indrukken van Malta - Reisverslag uit Malta, Malta van Laura Timmermans - WaarBenJij.nu

eerste indrukken van Malta

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 September 2017 | Malta, Malta

Hallo allemaal,
Gister (zaterdag 9 september) om 13.00uur geland op het mooie Malta. Rond 14.00uur kwam ik bij mijn woning aan, heb ik kennis gemaakt met mijn huisgenootjes en stond ik om 16.00uur al op de Gaypride in Valetta. Een mooi begin van mijn Malta avontuur. Daarna nog even een cocktailtje gedronken met andere Nederlanders hier op het eiland, en uiteindelijk toch maar vroeg naar mijn bedje, want zo'n vliegreis hakt er aardig in!
Vandaag (zondag 10 september) maar even snel naar de gemakswinkel geweest voor een ontbijtje, want tja.. hier in Malta zijn de winkels niet gebruikelijk open op zondag..
Hierna alleen op pad gegaan om de boel te verkennen, ik pakte de bus richting Sliema, alleen wist ik niet waar ik uit moest stappen dus stapte ik een paar haltes te ver uit en kwam ik uit in St. Julians. Ook een heel gezellig plaatsje. Na hier een beetje rond te hebben gekeken, de bus terug gepakt richting Sliema. En daarna de bus terug gepakt richting huis.
Oja.. het is hier behoorlijk warm!!! rond de 30 graden zegmaar..

Morgen ga ik beginnen aan mijn taalcursus, maar vanavond eerst nog lekker uit eten en een drankje en dansje doen met huisgenootjes en andere Nederlanders hier!

-xxx-
Laura

  • 10 September 2017 - 20:25

    Hanneke :

    Leuk meis! Het grote is begonnen. Geniet ervan!

  • 11 September 2017 - 06:08

    Ellis Hofman :

    Klinkt al goed en de erg die leer je snel genoeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hallo, Voor mijn opleiding maatschappelijk zorg, op ROC de Leijgraaf Veghel, ga ik stage lopen op Malta. Ik ga stage lopen bij "agenzija zghazagh", dit is een instelling met jongeren die zijn mishandeld, misbruikt en/of verslaafd zijn geweest, je kunt het dus een beetje vergelijken met de Nederlandse GGZ. Agenzija Zghazagh is in het plaatsje Santa Venera. Verder heb ik een kamer in een plaatsje verder, Msida. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen op Malta. -xxx- Laura

Actief sinds 03 Sept. 2017
Verslag gelezen: 536
Totaal aantal bezoekers 8411

Voorgaande reizen:

03 September 2017 - 23 December 2017

Malta stage

Landen bezocht: